kruidvat raamvisite

Kruidvat haakt in op #raamvisite en geeft jonge ouders een steuntje in de rug

  • De ‘Kruidvat Luiertaart’ is er eentje om uit te delen
  • Familieleden en vrienden steken kersverse en aanstaande ouders hart onder de riem
  • Kruidvat roept Nederlanders op ook andere jonge gezinnen te verrassen

Kruidvat haakt met haar nieuwe online campagne ‘Kruidvat Luiertaart’ in op #raamvisite en geeft zo aanstaande en kersverse ouders in coronatijd een steuntje in de rug. Zo beleven veel jonge stellen onzekere tijden en maken zij zich zorgen over de bevalling en de gezondheid van hun baby. Dat is reden voor Kruidvat om hen extra in het zonnetje te zetten. De video die als onderdeel van de campagne sinds vrijdag wordt verspreid via Facebook, Instagram en Youtube heeft inmiddels al een organisch bereik van ruim 400 duizend views. In het filmpje is te zien hoe een pas bevallen stel wordt verrast  door hun twee beste vrienden voor een wel heel bijzondere (k)raamvisite.

In de video gaat Kruidvat op bezoek bij kersverse ouders met ‘De Kruidvat Luiertaart’. In gezelschap van twee van hun beste vrienden worden vader Romano en moeder Shawnee van baby Jaylinn thuis overvallen. Het stel  is volledig overrompeld door de aaneenschakeling van verrassingen die hierop volgt. Zo delen hun dierbaren op een groot tv-scherm videoboodschappen met hen, waarin ze laten weten er helemaal voor het jonge gezin te zijn, ook al kunnen zij niet fysiek bij elkaar zijn. De (k)raamvisite wordt afgesloten met schenken van een  enorme luiertaart en een jaar lang gratis Kruidvat luiers, zodat de kersverse ouders zich dáárover in elk geval geen zorgen hoeven te maken.

“We beleven uitzonderlijke tijden en ook in deze periode wil Kruidvat er voor haar klanten zijn. Zo maken veel aanstaande en jonge ouders zich zorgen over de bevalling en over de kraamtijd. De geboorte van een kind is één van de meest bijzondere momenten in je leven, dat je het liefst samen met je familie en vrienden wil beleven. In deze verwarrende tijd is dat niet vanzelfsprekend en daarom willen wij deze stellen, maar óók hun familieleden en vrienden een hart onder de riem steken”, vertelt Joke Ploeg, Campagne Manager van Kruidvat.

Zet ook andere jonge ouders in het zonnetje

Kruidvat roept iedereen op om bekenden die in een vergelijkbare situatie verkeren en een steuntje in de rug kunnen gebruiken, op te geven, zodat ook zij misschien wel worden verrast met een hele bijzondere Kruidvat Luiertaart. Dit kunnen zij doen door zich aan te melden via: www.kruidvat.nl/luiertaart.

Over Kruidvat

Kruidvat telt meer dan 1.230 winkels in Nederland, België en Frankrijk en is met ruim 15.000 medewerkers marktleider in de health- & beautymarkt. Kruidvat geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health- & beautyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment branchevreemde producten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *